Shahrul Izwan ( @heyshahrul ) Twitter Profile

heyshahrul

Shahrul Izwan

D5TH | LLBUM | I sing ; even in my sleep.

Perak | Kuala Lumpur

Joined on 5 April, 2011

http://www.youtube.com/heyshahrul

  • 588 Tweets
  • 491 Followers
  • 279 Following

Replying to @awmork: fizi goes to jahanam y'all

 0  0  24,071

Replying to @isyrafrzl: ikea scam siot. dalam gambar tunjuk ada pempuan nak tolong pasangkan.

 0  0  6,703

fizi goes to jahanam y'all

 26,091  241  24,071

Replying to @mr_tdf: Tak pernah tak lawak video ni.
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

 0  0  20,539

ikea scam siot. dalam gambar tunjuk ada pempuan nak tolong pasangkan.

 10,675  40  6,703

Replying to @azrasyqq: adu nenek aku ni orang tengah sedih2 dia boleh pulak HAHAHAHAHAH

 0  0  21,426

Tak pernah tak lawak video ni.
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

 18,551  98  20,539

Salam sakit perut jam 2.40 pagi! Siang td makan mcm org lupa diri kan? Time2 gini tanggung la sakit perut hahahahaha. πŸ˜’

 1  0  0

adu nenek aku ni orang tengah sedih2 dia boleh pulak HAHAHAHAHAH

 36,486  203  21,426

Replying to @hanifjamals: Salam aidilfitri.

 0  0  3,355

Tak dpt beraya di Ipoh, dpt lontong di raya pertama pun syukur sgt2 dah. 🀀

SELAMAT HARI RAYA SEMUA! πŸ₯°

 0  0  0

Salam aidilfitri.

 3,727  266  3,355

Maggi Lontong with Shrimp Wantan Soup for last sahur this Ramadhan. ☺️

 0  1  0

Quoted @_Troyyxy

what would u do in this situation

Replying to @IvyKnowlesPark:

 0  0  39,687

 126,360  249  39,687

Replying to @azrulazwarsam: Guys! Guys! Stove rack ni smart!
Boleh hadiahkan dekat parents! Atau untuk newlywed as hadiah kahwin! 😍

Boleh PM Didie…

 0  0  3,227

Replying to @memefess: Yeet!

 0  0  33,413

Yeet!

 45,852  965  33,413

Replying to @ashsoboujee: πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€

 0  0  30,651

Replying to @30SECVlDEOS:

 0  0  2,820

Guys! Guys! Stove rack ni smart!
Boleh hadiahkan dekat parents! Atau untuk newlywed as hadiah kahwin! 😍

Boleh PM Didie Bahri tu atau. Boleh WhatsApp

 4,777  27  3,227

Replying to @dannylleam: Member aku balas balik weh pastu tengok reaction kakak tudung hitam tu πŸ˜‚

 0  0  25,323

Replying to @jharnabhagwani: #LathiChallenge πŸ‘Ή
Follow me on Instagram// @jharnabhagwani for more tutorials like this πŸ₯°β€οΈ

 0  0  52,186

Member aku balas balik weh pastu tengok reaction kakak tudung hitam tu πŸ˜‚

 29,001  149  25,323

#LathiChallenge πŸ‘Ή
Follow me on Instagram// @jharnabhagwani for more tutorials like this πŸ₯°β€οΈ

 118,128  2,882  52,186

πŸ’€πŸ’€πŸ’€πŸ’€

 120,303  429  30,651

Aku nak balik Ipoh! Kasi la aku balik Ipoh! There’s no more reason for me to stay in KL!!! 😭😭😭😩😩😩

 0  0  0

Replying to @tasty: 5 Beautiful Ideas For Gardening Lovers

 0  0  208

Replying to @anonsm443: πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚I’m in tears, twitter does not rest

 0  0  177,176

Replying to @theroginastha: I will actually cry when I witness this in real life

 0  0  37,587

5 Beautiful Ideas For Gardening Lovers

 659  9  208

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚I’m in tears, twitter does not rest

 882,144  1,670  177,176

I will actually cry when I witness this in real life

 109,455  428  37,587

Just me singing Tergantung Sepi with the original singer, @HaqiemRusli gais! 😍

Dia ni xtau la makan apa suara sedap sangat2. πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

 21  1  20